ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

Kedraka, K. (2018). Transformative Experiences in Biosciences: Dilemmas for Students and Professors? 3rd Biennial Conference: Contemporary Dilemmas and Learning for Transformation. Organised by ESREA – European Society for Research on the Education of Adults Interrogating Transformative Processes in Learning and Education Network & The Italian Transformative Learning. Italy, Milan 28th June to 1st July 2018

Κεδράκα., Κ. (2018). Από τις Βιοεπιστήμες στην Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Στα Πρακτικά της 1ης Ελληνικής Συνδιάσκεψης για τη Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αθήνα, 5 και 6 Μαΐου 2018.

Καλτσίδης, Χ & Κεδράκα, Κ. (2018). Αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) στη διδασκαλία. Βιωματικό Εργαστήριο. 2ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής με θέμα: «Διδακτικές Τάσεις και Προκλήσεις στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης». Διοργάνωση: Επιστημονικός και Πολιτιστικός σύλλογος eκπ@ιδευτικός κύκλος. Δράμα, 27-29 Απριλίου 2018.

Κεδράκα, Κ., Γουγουλάκης, Π., & Οικονόμου, Α. (2018). Στρογγυλή Τράπεζα (Συμπόσιο): Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Σκέψεις, Προτάσεις, Αναστοχασμοί (Π. Αναστασιάδης Συζητητής). 2ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής με θέμα: «Διδακτικές Τάσεις και Προκλήσεις στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης». Διοργάνωση: Επιστημονικός και Πολιτιστικός σύλλογος eκπ@ιδευτικός κύκλος. Δράμα, 27-29 Απριλίου 2018.

Κεδράκα, Κ. & Ρωτίδη, Γ. (2017). Η Ενεργός και Κριτική Μάθηση στη Διδασκαλία της Βιοηθικής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στα Πρακτικά του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου: «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση. Οργάνωση, Διοίκηση, Διδακτικό Υλικό, Αναλυτικά Προγράμματα», 471-486. Διοργάνωση: Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πατρών, Αλεξανδρούπολη, 6-8 Οκτωβρίου 2017. Στο http://www.elppo.gr/ .

Κεδράκα, Κ. (2017). Ο ‘άχαρος’ ρόλος του αξιολογητή μπορεί να αποτελέσει αφετηρία κριτικού στοχασμού; Φοιτητές του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης Αξιολογούν τις Μικροδιδασκαλίες των συμφοιτητών τους. Πρακτικά του 6ου Επιστημονικού Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα: «Καλές Εκπαιδευτικές Πρακτικές: Κριτική Σκέψη και Δημιουργικότητα», 706-715. Αθήνα, Μαράσλειο Διδασκαλείο, 23-25 Ιουνίου 2017.

Ρωτίδη, Γ. & Κεδράκα, Κ. (2017). Η προσέγγιση των Βιοηθικών διλημμάτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υπό την οπτική των P. Jarvis και J. Mezirow. Στα Πρακτικά του: 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», (833-840). Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Αθήνα, Ίδρυμα Ευγενίδου, 1 & 2 Απριλίου 2017.

Κεδράκα, Κ., & Κουρκουτάς, Γ. (2016). Η διδακτική προσέγγιση της Βιοηθικής μέσω debates: Μια καλή εκπαιδευτική πρακτική. Στο Π.Κ. Στασινάκης, Ι. Νείλα, Π. Κόλλια & Μ. Παπαδάκης (Επιμ.), Πρακτικά εργασιών 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, με Διεθνείς Συμμετοχές, «ΒιοΕπιστήμες στον 21ο Αιώνα», 105-121. Αθήνα: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. ISBN: 978-618-81159-3-4.

Κεδράκα, Κ. (2016). Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον. Στo: Κ. Κεδράκα (επιμ), Πρακτικά του Συμποσίου: Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Η εκπαίδευση και διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μια terra incognita?, (21-39). Αλεξανδρούπολη: Δ.Π.Θ. Στο: http://panepistimiaki-paidagogiki.gr/praktika/praktika2016.pdf

Κεδράκα, Κ. (2016). Φοιτητές του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης Αξιολογούν τη Μικροδιδασκαλία ως Μέρος της Προετοιμασίας τους για τον Ρόλο του Εκπαιδευτικού. Στα Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο: “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Οργάνωση, Διοίκηση, Διδακτικό Υλικό και Αναλυτικά Προγράμματα”, (207-220). Διοργάνωση: Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πατρών, Αλεξανδρούπολη, 8-10 Απριλίου 2016. Στο http://www.elppo.gr/ .

Κεδράκα, Κ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Ακολουθώντας τα βήματα μιας επαγγελματικής επιλογής. Βιωματικό Εργαστήριο στα Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής, (64-69). Διοργάνωση: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ eκπ@ιδευτικός κύκλος. Δράμα, 27-29 Νοεμβρίου 2015. Στο: http://www.educircle.gr/synedrio/announcements/86-praktika-ergasion-1ou-diethnoys-viomatikoy-synedriou-efarmosmenis-didaktikis-kainotomes-efarmoges-sti-didaktiki-praksi/

Κεδράκα, Κ., Λιναρά Κ., & Μανδαλά, Ε. (2015). Η Εκπαίδευση: Μια Επιλογή Σταδιοδρομίας για τους Βιοεπιστήμονες. Στα Πρακτικά του 3oυ Πανελληνίου Συνεδρίου «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», 230 – 239. Διοργάνωση: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων – Τμήμα Βιολογίας ΑΠΘ. Κατερίνη, 13 – 15 Νοεμβρίου 2015.

Κεδράκα, Κ., Γκοτζαρίδης, Χρ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Εκπαιδεύοντας νέους Βιολόγους: Η αξιολόγηση ενός καινοτόμου επιμορφωτικού προγράμματος. Εισήγηση στο: 3o Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», (240-249). Διοργάνωση: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων – Τμήμα Βιολογίας ΑΠΘ. Κατερίνη, 13 – 15 Νοεμβρίου 2015.

Κεδράκα, Κ., Φαλάγγα, Κ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Συναισθήματα των φοιτητών κατά την έναρξη σπουδών και σταδιοδρομίας στις Βιοεπιστήμες: Η περίπτωση του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Στα Πρακτικά του 5oυ Πανελλήνιου Συνέδριου Επιστημών Εκπαίδευσης, (Φ. Γουσιας Επιμ) (631-642). Διοργάνωση: Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, ΕΚΠΑ. Αθήνα, 19-21 Ιουνίου 2015

Βαλκάνος, Ε., Κεδράκα, Κ., Πάντα Δ., & Φραγκούλης, Σ. (2015). Εφαρμόζοντας το mentoring στην εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών: Μια καλή πρακτική. Εισήγηση στην Στρογγυλή Τράπεζα με θέμα: «Το mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων». Στα Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου Διά Βίου Μάθησης με θέμα «Διά Βίου Μάθηση και Σύγχρονη Κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση και Εργασία». Διοργάνωση: Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Δήμος Δράμας και Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Δήμου Δράμας. Θεσσαλονίκη, 27 και 28 Ιουνίου 2015. (υπο δημ.)

Κεδράκα, Κ., Λιναρά Κ., & Μανδαλά, Ε. (2014). Εκπαιδευτικός ή Βιολόγος;. Στα Πρακτικά του: 9ου Πανελλήνιου Συνέδριου «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», (Κ.Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης, & Ι. Μπέτσας Επιμ.), τομ Β΄, (480-492). Αθήνα: Διάδραση. Διοργάνωση: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος & Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, 28-30/11/2014, Φλώρινα.

Kedraka, K., & Tsiboukli, A. (2014a). Women Adult Educators in Greece: Professional identity and current challenges at time of crisis. Paper in the Proceedings of the Conference: “Interrogating transformative processes in learning and education: an international dialogue”, (380-390). European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Network, 27–29/06/2013, Athens, Greece.

Kedraka, K., & Tsiboukli, A. (2014b). Male and Female Adult Educators: Critical re-thinking on differences and similarities. Workshop in the Proceedings of the Conference: “Interrogating transformative processes in learning and education: an international dialogue”, (391-396). European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Network, 27–29/06/2013, Athens, Greece.

Κεδράκα, Κ. (2013). Βιοεπιστήμονες: Πώς βλέπουν τον εαυτό τους 10 χρόνια μετά.

Στα Πρακτικά του 14ου Πανελλήνιου Συνέδριο της Ελληνικής Ψυχολογικής «Η Ψυχολογία σε κρίση-μους καιρούς», 15-19/05/2013, Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία και ΔΠΘ –Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Αλεξανδρούπολη.