ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Τζοβλά, Ε., & Κεδράκα, Κ., (2018). Η σημασία του συμμετοχικού κλίματος μάθησης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Εκπαίδευση Ενηλίκων, 40, 41-48.

Kedraka, K., & Rotidi, G. (2017). University Pedagogy: A New Culture is Emerging in Greek Higher Education. International Journal of Higher Education, 6(3), 147 – 153. URL: https://doi.org/10.5430/ijhe.v6n3p147

Βογιατζή, Ε., & Κεδράκα, Κ. (2017). Η σημασία της άτυπης μάθησης για την εκπαίδευση των επαγγελματιών της υγείας, Εκπαίδευση Ενηλίκων, 39, 40-46.

Kedraka, K., & Tsiboukli, A. (2017). Transformative Experiences of Female Adult Educators in Greek Academia: Gender Free or Not?. Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences, 5(1), 39-49. URL: http://dx.doi.org/10.6007/MAJESS/v5-i1/3017

Κεδράκα, Κ., & Ρωτίδη, Γ. (2017). Βιοεπιστήμη και Βιοηθική υπό το πρίσμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: η κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση του P. Jarvis και η προσωπο-κεντρική θεωρία του C. Rogers για την εκπαίδευση του Βιοεπιστήμονα ως «προσώπου», Εκπαιδευτικός Κύκλος, 5(1), 48-68, ISSN:2241-4576. http://www.educircle.gr

Κεδράκα, Κ., Φαλάγγα Κ., & Καλτσίδης, Χ. (2016). Mετάβαση σε πανεπιστημιακές σπουδές στο πεδίο των Βιοεπιστημών: τα συναισθήματα των φοιτητών του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Εκπαιδευτικός Κύκλος, 4(2), 23-40, ISSN:2241-4576. http://www.educircle.gr

Kedraka, K., Linara K., & Mandala, E.A. (2016). Bioscientists in Greece: To Be Or Not To Be A Teacher? International Journal of Human Resource Studies, 6(3), 32-24. doi:10.5296/ijhrs.v6i3.9915.

Κεδράκα, Κ. (2014). Η επαγγελματική ανάπτυξη των Βιοεπιστημόνων: Η περίπτωση των φοιτητών του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ. Εκπαιδευτικός Κύκλος, 2(1), 65-86, ISSN:2241-4576. Στο: http://www.educircle.gr

Κεδράκα, Κ. (2013). Η Εκπαίδευση ως προοπτική εργασίας κατά την επαγγελματική απορρόφηση των Βιοεπιστημόνων στην Ελλάδα. ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, 148, 88-112.